Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Fizetési módok

 

Banki átutalás

Az Áruk ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.

Átutaláshoz szükséges banki adatok:
Bank neve: CIB Bank
Kedvezményezett: Matkó Zsolt
Bankszámlaszám: 10700024-74050781-55700009

Az utalásnál a megjegyzéshez írja be a megrendeléskor megadott nevet, hogy be tudjuk azonosítani a befizetését.

Kiszállítás utánvételes szállítás esetén

A megrendelést beérkezéskor feldolgozzuk, majd e-mailben visszaigazolunk. Fontos a pontos e-mail cím megadása, hiszen a megrendelést erre a címre igazoljuk vissza.

Barion

Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Utánvétel

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

Utánvételi díj egységesen szállítótól függetlenül: 499Ft.

 

Átvételi módok, átvételi díjak

 

MPL Futárszolgálat:

 

Az egyes szállítási módok költségét a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük. Az aktuális szállítási díjakat az alábbi weboldalon elérhetőek: https://www.agynemuvilagshop.hu/fizetes-szallitas-34

 

A szolgáltatás díja a kézbesítési módhoz igazodó alapdíjból, az igénybe vett többletszolgáltatások díjaiból áll. A lenti díjak a 27%-os ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

 

 

 

 

CSOMAGKÉZBESÍTÉSI ALAPDÍJAK 0-40 KG KÖZÖTT:

 

TÖMEG (kg)

HÁZHOZ*

POSTÁN MARADÓ**

POSTAPONT**

CSOMAGAUTOMATA**

0-10 kg

1 567 Ft/db

780 Ft/db

780 Ft/db

780 Ft/db

10-20 kg

2 354 Ft/db

780 Ft/db

780 Ft/db

780 Ft/db

20-40 kg

4 717 Ft/db

-

-

-

 

* Címhelyen, vagy csomagtárolási címen történő kézbesítés

** Postán maradó, PostaPontra, valamint Csomagautomatára címzett csomag esetében a maximális tömeg 20 kg/csomag.

Kézbesítés

 

A kézbesítési módhoz igazodó szállítási alapdíj az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

a) 1 munkanapos átfutási idő: a kézbesítésre az ÁSZF-ben foglaltak szerint, várhatóan a felvételt követő

munkanapon kerül sor.

b) Kétszeri kézbesítési kísérlet házhoz szállítás esetén: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet

eredményre, az MPL a címzettel egyeztetett munkanapon vagy az őrzési idő lejártát követően ismét megkísérli a

küldemény kézbesítését.

c) Választható őrzési idő: az a határidő, melyen belül a címzett a küldeményt az átvételi ponton átveheti. A feladó

választása szerint 0, vagy 5 munkanap lehet. Sikertelen házhoz szállítás esetén a megadott őrzési időn belül a

címzett a megadott Postán még átveheti csomagját.

d) Értéknyilvánítás 50.000 Ft-ig: a szolgáltatás külön díj megfizetése nélkül tartalmazza a legfeljebb 50.000 Ft

összegű értéknyilvánítás (értékbiztosítás) többletszolgáltatást, mely a megadott értékig kártérítési felelősséget

jelent, amennyiben a feladó a postacsomag címiratán ennek összegét feltüntette.

e) Háznál történő átvétel és beszállítás 4 db küldeménytől: az MPL a küldeményeket a szerződésben

meghatározott címhelyen / telephelyen átveszi és beszállítja.

f) Nyomkövetés: az MPL valós idejű információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi

okáról vagy letétbe helyezéséről. A szolgáltatás a Nyomkövetés oldalon vagy a Posta mobilapplikációban érhető

el.

g) Riportrendszer: a feladó részére napi rendszerességgel e-mailben kerülnek megküldésre az információk a

feladott küldemény státuszáról és a beszedett árufizetési összeg sorsáról.

h) Szállítmánykézbesítés: több küldemény egy címre küldése esetén az MPL egy időben, együttesen kézbesíti a

 

küldeményeket. Ha a kézbesítőhelyre nem érkeznek meg az együtt kézbesítendő küldemények, azokat külön-

külön a címzett részére átadni nem lehet, kivéve, ha erről a feladó utólag, máshogyan nem rendelkezik.

 

i) Ügyfélértesítések: A címzett e-mailben értesül a küldemény felvételéről. Kézbesítésre történő kiosztásról a

házhoz kézbesítés estén e-mailben vagy sms-ben, fix ponti kézbesítés esetén sms-ben és e-mailben is kap

értesítést a címzett. Amennyiben a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a kézbesítő telefonon

egyeztet a kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

j) Utánküldés: a küldeményt a címzett erre irányuló szerződése alapján új címére továbbítja az MPL.

k) Adatszolgáltatás (küldemények keresése): kérés esetén az MPL írásos tájékoztatást ad a küldemény sorsáról.

l) Üzleti ügyfélszolgálat: munkanapokon 08:00-17:00 között érhető el, telefonszám.: 06-1/767-8272; e-mail cím:

uzleti.ugyfelszolgalat@posta.hu

m) Alkalmi átvevő megadása: az MPL átvételre jogosultnak tekinti a címzett közvetlen szomszédját, ha erről a

feladó rendelkezett.

n) ADR tartalmú küldemények kezelése: az MPL vállalja az ADR tartalmú küldemények kezelését a PSZ ÁSZF 1.

sz. függelékében meghatározott feltételek alapján.

 

 

A kézbesítés folyamata a választott kézbesítési mód alapján:

 

Házhoz kézbesítésnél:

 

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.

Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a

kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az

MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az

MPL a címzett eltérő rendelkezésének hiányában az őrzési idő végén újból megkísérli a küldemény kézbesítését.

A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen

feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

 

Kézbesítés PostaPontra:

 

A Postára (Postán maradóként) vagy Partner PostaPontra címzett küldemény esetén

az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi

határidőről, mely 5 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási

idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díj felszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt

szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.

 

 

Kézbesítés Csomagautomatára:

 

Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett

mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet

kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A

csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a

csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál

bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a

csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett

SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig

veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy – külön díj ellenében – 10 munkanap áll rendelkezésére). Igény szerint

választhatja a 0 napos őrzési időt is, ebben az esetben a 2 munkanapos határidő leteltét követően az át nem vett

küldemény azonnal visszaküldésre kerül a feladó részére.

 

A címzett kérheti a csomag ismételt házhoz kézbesítését. Ezt az MPL díj ellenében látja el a sikertelen kézbesítési

kísérlet miatt letétbe helyezett és a postán maradóra címzett küldemények vonatkozásában. Az MPL házhoz szállítás,

postai átvétel és csomagautomatán történő átvétel esetén is biztosít bankkártyás utánvét-fizetési lehetőséget a

címzettek részére. A szolgáltatás országos viszonylatban érhető el.

 

GLS futárszolgálat

 

Az egyes szállítási módok költségét a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük. Az aktuális szállítási díjakat az alábbi weboldalon elérhetőek: https://www.agynemuvilagshop.hu/fizetes-szallitas-34

Csomag tömege

Minimum súly (g)

Maximum súly (g)

Szállítás nettó alapdíja

Szállítás bruttó alapdíja

<10 kg

1

10000

1 477Ft

1 876Ft

<20 kg

10001

20000

2 354Ft

2 990Ft

<40 kg

20001

40000

4 717Ft

5 990Ft

 

Csomagpontra és GLS Automatába történő kiszállítás

 

Több mint 400 településen és több mint 1000 átvevőhelyen. A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontra szállítjuk ki, ahol a vásárlók 24 órán belül átvehetik a rendelésüket. A címzettnek SMS-ben küldünk tájékoztatást, ha az árut kiszállítottuk a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.  

A szolgáltatás fuvardíja GLS csomagpontra (a házhozszállítási fuvardíj helyett alkalmazandó):

 

Csomag tömege

Minimum súly (g)

Maximum súly (g)

Szállítás nettó alapdíja

Szállítás bruttó alapdíja

<40 kg

1

40000

780Ft

990Ft

 

A csomagponton az utánvét díja egységesen 293 Ft 500.000 Ft-ig, GLS Automatában csak kártyás fizetés lehetséges, így csak extra díjat kell fizetni. A kártyás fizetés extra díja 1.1%

 

Teljesítési határidő  

Az átlagos szállítási idő 1-3 munkanap. A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Az Eladó késedelme esetén a Vevő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vevő jogosult a szerződéstől elállni. Az egyes szállítási módoknál az általános teljesítési határidőtől esetlegesen eltérő szállítási határidőt minden esetben jelezzük.  

Ha most megrendeled, ekkor lehet nálad." sáv a megrendelés várható megérkezését jelenti az adott pillanatban történő rendelés leadása esetén. Ez a dátum tájékoztató jellegű, de a rendelések magas számában a jelzett dátumok pontosak.  

 

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés  

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt Árut, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy az Áru nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.  

Eladó visszatarthatja az Áru átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy az Áru árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett Áru esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben az Áru ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.